سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایران کش یو
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز :34
کل بازدید : 80337187
کل یادداشت ها : 410

نوشته شده در تاریخ 89/12/15 ساعت 3:33 ع توسط پوریا


Wallie Card  چیست؟

Wallie کارتی همانند کارت های پیش پرداخت تلفن است (ایرانسل) اما در اینترنت. با داشتن Wallie کارت شما پول نقد به همراه دارید. wallie کارت همانند paysafecard، ukash یک پول الکترونیک پیش پرداخت است.

کد قبض Wallie از 16 رقم و سه حرف تشکیل شده و در مبالغ 5, 10, 20 و 50 دلار قابل دسترسی است.

مزایای Wallie کارت چیست؟


 - پرداخت با این کارت شامل هیچ کمیسیونی نمی شود و شما قادر هستید تا آخرین سنت کارت را بدون هزینه نگهداری و کارمزد خرید، خرج نمایید.

 - هنگام پرداخت تنها از شما کد قبض گرفته می شود و شما نیاز به داشتن حساب بانکی و آدرس نداربد پس بدون نگرانی از محدودیت های ناشی از تحریم های ایران پرداخت اینترنتی خواهید داشت. به عبارت دیگر هویت شما به عنوان پرداخت کننده وجه مخفی خواهد ماند.
 - استفاده از
Wallie آسان و امن است و نیاز به عضویت در سایت  Wallie ندارد.

 - این کارت تاریخ انقضا ندارد و از زمان خرید بدون محدودیت زمانی قابل استفاده است.

 - استفاده از آن شامل محدودیت سنی نمی شود.

چگونه می توانم با Wallie کارت پرداخت انجام دهم؟

تنها کافی است به دنبال لوگوی Wallie کارت در سایت مورد نظر خود بگردید و سپس با وارد کردن شماره کوپن، خرید خود را انجام دهید. در صورتی که مبلغ کارت شما برای انجام خرید کافی نیست می توانید تا پنج کارت را به صورت متوالی تا مبلغ 250 دلار وارد نمایید تا وجه خرید شما کامل شود.

فرض کنید خرید شما 25 دلار است؛ شما هنگام پرداخت ابتدا شماره کپن کارتی را وارد می نمایید که از اعتبار آن یک دلار باقی مانده است. در اینجا پیغامی دریافت می کنید که 24 دلار دیگر از مبلغ خرید باقی مانده و باکس دوم برای وارد کردن کارت بعدی باز می شود. اگر کپن دوم شما سی دلار از اعتبار آن باقی مانده باشد. 24 دلار دیگر خرید از آن کسر می شود و شش دلار در کارت باقی خواهد ماند. این اعتبار باقی مانده را می توانید در خریدهای بعدی خرج نمایید یا به عنوان پول نقد به دوستان خود هدیه بدهید.


آموزش تصویری پرداخت:
دمو فلش

چگونه می توانم از اعتبار کارت خود مطلع شوم؟

با مراجعه به سایت www.wallie.co.uk    در قسمت Check Your Balance می توانید با وارد کردن کپن از میزان اعتبار آن مطلع شوید.

از چه سایت هایی می توانم با Wallie کارت خرید کنم؟

تقریبن تمام بازی های آنلاین. بیش از 1600 بازی و فروشگاه اینترنتی پذیرنده این کارت می باشند. برای اطلاع از لیست کامل فروشگاه ها می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.wallie.co.uk/index.php?page=whereToPay

با چه ارزهایی می توانم از طریق والی کارت خرید نمایم؟

شرکت wallie سال 2003 در هلند کار خود را آغاز کرد اما اکنون در دوازده کشور شعبه دارد و این کارت با ارزهای پند، یورو و دلار در بازار موجود است.

در حال حاضر ما کارت های با اعتبار دلار را به فروش می رسانیم اما اگر قیمت محصول مورد نظرتان با ارز دیگری تعریف شده نگران نباشید. تبدیل بین ارزها هنگام خرید به صورت اتوماتیک انجام می شود.

 








طراحی پوسته توسط تیم ایران کش یو